10 تا از بهترین قالب های وردپرس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

آیا به دنبال یک قالب وردپرس خلاق برای ساخت وب سایت مدرن خود هستید؟ قالب های خلاقانه و مدرن وردپرس همیشه یکی از پرفروش ترین قالب های وردپرس هستند که طرفداران زیادی دارند. در این مقاله 10 مورد از محبوب ترین قالب های وردپرس خلاقانه را به شما معرفی می کنیم.

1 . قالب خلاق ساسلند  Saasland

قالب Saaslasnd یک قالب وردپرس خلاقانه و استارتاپی است که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. پوسته ساسلند شامل دموهای جذاب و ویژگی های فوق العاده می باشد که می توانید با استفاده از صفحه ساز المنتور و پنل تنظیمات قالب حرفه ای تمامی قسمت های پوست را مطابق سلیقه خود شخصی سازی کنید و به وب سایت رویایی خود برسید.

2 .  قالب دیپ Deep

پوسته Deep یک قالب خلاقانه و چند منظوره وردپرس است که شامل دموهای جذاب و ویژگی های فوق العاده می باشد و به همین دلیل به یکی از برجسته ترین قالب های وردپرس تبدیل شده است. در قالب وردپرس عمیق، می توانید هر نسخه ی نمایشی را که می خواهید تنها با یک کلیک جاسازی کنید و از آن استفاده کنید.

3 . قالب چند منظوره برسرک  Berserk

اگر به دنبال یک قالب چند منظوره و خلاقانه هستید، قالب برسرک بهترین پیشنهاد است که برای انواع سایت های وردپرسی اعم از شرکتی، شخصی، فروشگاهی، مشاوره و تبلیغات، شرکت های فناوری، دیجیتال مارکتینگ، سئو و غیره قالب برسرک کاملا ریسپانسیو و ریسپانسیو بوده و با تمامی پلتفرم ها و دستگاه ها مانند موبایل، تبلت و ... کاملا سازگار و بهینه شده است.

4 .  قالب آموزش آنلاین WPLMS

قالب WPLMS یکی از کامل ترین و پرفروش ترین سیستم های آموزش آنلاین وردپرس می باشد. با قالب WPLMS می توانید به راحتی درس ها و دوره های آموزشی را ایجاد و بفروشید. قالب آموزشی WPLMS یک قالب آموزش مجازی وردپرس است که بسیار منعطف است و به راحتی برای سایت هایی با هزاران کاربر قابل استفاده است.

5 .  قالب چندمنظوره آنکد  Uncode

قالب چند منظوره Uncode یکی از قالب های حرفه ای وب سایت جنگل تم می باشد که بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. با استفاده از قالب Encode می توانید انواع سایت های خبری، خرید، عکاسی و ... را به راحتی و در کمترین زمان ممکن طراحی کنید.

6 .  قالب وردپرس توتال Total

قالب توتال یکی از پرفروش ترین قالب های وردپرس است که تمام ویژگی های یک قالب وردپرس کامل را دارد. قالب توتال کاملا ریسپانسیو بوده و زیبایی خود را در هر دستگاهی حفظ می کند و به کمک این پوسته می توانید در کمترین زمان ممکن زیباترین و مدرن ترین وب سایت ها را طراحی کنید و کاربران وب را به وب سایت خود جذب کنید.

7 . قالب جولین  Jevelin

تم jevelin یک تم چند منظوره و خلاقانه است که دارای طیف گسترده ای از پیش نمایش های متنوع است. از پیش نمایش تجاری گرفته تا آژانس دیجیتال، صفحات فرود، فروشگاه آنلاین، وب سایت شخصی، جشن عروسی، شرکتی، گالری نمونه کارها، عکسبرداری، رویدادها، باشگاه ورزشی و هر نوع وب سایت دیگری که با قالب Julien نیاز دارید.

8 . قالب چندمنظوره بوو  Boo

قالب چند منظوره Boo شامل بیش از 200 دمو از پیش ساخته شده است که می توانید با یک کلیک هر کدام را به طور کامل جاسازی کنید و مطابق با سلیقه و نیاز خود سفارشی کنید. قالب Boo محصولی برجسته و منحصر به فرد است که ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با این قالب می توانید زیباترین وب سایت ها را در چند دقیقه بدون دانش کدنویسی ایجاد کنید!

9 . قالب لید انجین  LeadEngine

اگر به دنبال یک قالب چند منظوره و خلاقانه هستید قالب Leadengin بهترین پیشنهاد است که برای ساخت انواع سایت های وردپرسی اعم از شرکتی، شخصی، فروشگاهی، مشاوره و تبلیغات، شرکت های فناوری، دیجیتال مارکتینگ، سئو سایت مناسب است. و ... قالب Lead Engine کاملا ریسپانسیو و ریسپانسیو بوده و با تمامی پلتفرم ها و دستگاه ها مانند موبایل، تبلت و ... کاملا سازگار و بهینه می باشد.

10 . قالب چند منظوره وردپرس کالیوم Kalium

قالب چند منظوره کالیوم یکی از قالب های حرفه ای و محبوب وب سایت Theme Forest می باشد که بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. با استفاده از قالب Encode می توانید انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی، وبلاگی، شخصی و ... را به راحتی و در کمترین زمان ممکن طراحی کنید.





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : شنبه 1 بهمن 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی